Appàtics i Social Mirror, dues empreses de Sant Sadurní d’Anoia, han anunciat avui en un comunicat amb diverses faltes ortogràfiques que s’han unit per oferir aquest divendres 28 de setembre, a les 18h al Casal d’Entitats, una sessió de formació dirigida als expositors del Cavatast. L’objectiu és “oferir-los recursos per a què puguin treure el màxim profit de les xarxes socials i de les aplicacions mòbils de cara a laseva presència en el Cavatast”. Blai Carda, d’Appàtics, presentarà en aquesta jornada l’app CavaTast, una aplicació per a smartphones, disponible de moment per a dispositius Apple, que conté tota la informació del Cavatast (expositors, activitats, horaris, etc). Mitjançant la càmera del telèfon mòbil, l’app CavaTast també permet que l’usuari pugui escanejar el codi de barres de qualsevol dels productes exposats a la fira i accedir, d'una manera senzilla i ràpida, a tota la informació que des del propi celler es vulgui proporcionar del producte que s'estigui degustant en aquell moment, creant així una connexió directe entre el client i el celler. L’aplicació també disposa d’un joc, “que permetrà als visitants del Cavatast demostrar les seves aptituds com a tastadors de caves mentre es diverteixen”. Per la seva banda, Social Mirror, empresa de màrqueting i comunicació en xarxes socials, encarregada de gestionar els diferents perfils socials de la fira per segon any consecutiu, oferirà als assistents “una pràctica càpsula formativa amb idees i recursos a portar a terme per part dels expositors”. La xerrada 'Com aprofitar les xarxes socials en una fira com el Cavatast' valorarà amb els assistents els diferents objectius a plantejar-se en xarxes socials, així com possibles accions a realitzar abans, durant i després de la fira per part dels expositors, sempre en línia amb els seus objectius de negoci i de màrqueting.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada