La DO Montsant ha fet una valoració positiva de la mostra celebrada dissabte passat a la Rambla de Tarragona. Prop de 900 copes es van despatxar aquest dissabte a la fira del vi 'Montsant a la Rambla'. Això suposa unes 4.500 degustacions de vi servides per part dels 24 cellers de la DO Montsant que van ser presents a la mostra. Més enllà d’aquest balanç numèric, però, la valoració del president de la DO Montsant, Jaume Domènech, se centra en què els objectius que es plantejaven inicialment, enfortir la imatge de marca Montsant i apropar els vins al consumidor final de Tarragona, es van complir. Domènech va ressaltar la importància d’aquest fet, ja que s’ha de tenir en compte que “el consumidor és el nostre millor prescriptor. És bo que conegui bé el producte que elaborem, li agradi i el demandi en els diferents punts de venda”. Alhora afegia que “ens en anem molt contents per la bona acollida de la ciutat a aquesta iniciativa de la DO”. 'Montsant a la Rambla' va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona i del col·lectiu de restauradors Tarragona Gastronòmica, que van ser presents a la fira de la mà del restaurant Cócvla. Amb “Montsant a la Rambla”, la DO prossegueix la tasca de p”romoure els seus vins al mercat més proper, el català, en el que hi van a parar un 25% del vins que es produeixen”. La primera acció, que es va fer coincidir amb l’inici dels actes de celebració del 10è aniversari de la DO Montsant, va tenir lloc el passat novembre a Barcelona, al mercat de Santa Caterina.
dilluns, 3 de setembre del 2012
900 copes i 4.500 degustacions al 'Montsant a la Rambla' de Tarragona
La DO Montsant ha fet una valoració positiva de la mostra celebrada dissabte passat a la Rambla de Tarragona. Prop de 900 copes es van despatxar aquest dissabte a la fira del vi 'Montsant a la Rambla'. Això suposa unes 4.500 degustacions de vi servides per part dels 24 cellers de la DO Montsant que van ser presents a la mostra. Més enllà d’aquest balanç numèric, però, la valoració del president de la DO Montsant, Jaume Domènech, se centra en què els objectius que es plantejaven inicialment, enfortir la imatge de marca Montsant i apropar els vins al consumidor final de Tarragona, es van complir. Domènech va ressaltar la importància d’aquest fet, ja que s’ha de tenir en compte que “el consumidor és el nostre millor prescriptor. És bo que conegui bé el producte que elaborem, li agradi i el demandi en els diferents punts de venda”. Alhora afegia que “ens en anem molt contents per la bona acollida de la ciutat a aquesta iniciativa de la DO”. 'Montsant a la Rambla' va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona i del col·lectiu de restauradors Tarragona Gastronòmica, que van ser presents a la fira de la mà del restaurant Cócvla. Amb “Montsant a la Rambla”, la DO prossegueix la tasca de p”romoure els seus vins al mercat més proper, el català, en el que hi van a parar un 25% del vins que es produeixen”. La primera acció, que es va fer coincidir amb l’inici dels actes de celebració del 10è aniversari de la DO Montsant, va tenir lloc el passat novembre a Barcelona, al mercat de Santa Caterina.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada