Aquest dijous, 30 d’agost, va començar
una nova etapa en la qual el Grup Focus i Codorníu “uneixen els seus valors i
els seus esforços de cara a la nova temporada 2012 - 2013 d’un dels teatres de
referència de Barcelona que, a partir d’aquest mateix moment, passa a
anomenar-se Teatre Goya Codorníu”. Ambdues companyies han arribat a un acord per
“millorar encara més l’experiència del públic que assisteix al teatre.
Mitjançant diferents accions, el públic del Teatre Goya Codorníu podrà viure
moments inoblidables durant els quals ells també seran protagonistas”. L’acord inclou, entre d’altres punts, que totes
dues marques comparteixin el nom del teatre. Aquesta nova denominació és el
paraigües sota el qual es portaran a terme vàries experiències que milloraran
la visita del públic. Entre aquestes accions es faran trobades entre el públic
i els actors, funcions especials i presència de cava a les estrenes i d’altres
dates senyalades. A part, el teatre comptarà amb una “Fila Codorníu” que
permetrà desenvolupar accions en xarxes socials per apropar el Teatre Goya
Codorníu al públic. Així, el teatre i el cava
conviuran d’una forma natural i integrada, el públic els associarà i ampliarà
la seva experiència cultural. Sota el lema “Codorniu - Viu l’experiència” la
marca de cava s’uneix al Grup Focus per desenvolupar un nou concepte de teatre
en el qual el cava i la cultura van de la mà.Es tracta del primer teatre de
Catalunya que es vincula a una marca, en aquest cas, a un celler de cava. Des
dels inicis de l’activitat teatral de Focus, Codorníu ha esdevingut “un
col·laborador constant i esencial” en el desenvolupament de l’activitat
cultural del grup, participant activament en les estrenes dels espectacles
representats als teatres de Focus. Avui dia Codorníu segueix aportant a les
estrenes i a les obres teatrals “el seu toc de sofisticació i celebració que
requereix l’esdeveniment”.
Tot i que no és la primera
col·laboració entre les dues empreses aquest vincle s’enforteix profundament
amb la nova etapa que suposa compartir el nom del Teatre Goya. Codorníu passa a
ser una part activa de l’activitat escènica de Focus i s’implica en la construcció
de la història teatral i cultural de Catalunya a través d’un dels teatres més
emblemàtics de Barcelona, fundat el 1914 i dirigit actualment per Josep Maria
Pou. Codorníu reforça la seva aposta per la cultura mentre que el Teatre Goya
reafirma la seva forta personalitat amb un col·laborador totalment en línia amb
ella: un teatre imprescindible, teatre amb majúscules. En paraules del mateix
Pou el Goya és sinònim de “teatre amb passió i compromís, amb vocació
d’entreteniment, de controvèrsia i debat. Però, sobretot, de teatre ben fet”.
Valors que comparteix i adopta Codorníu sumant els seus propis com la
sofisticació, el plaer i la màxima qualitat. Els números així ho
demostren. Des de que el 2008 el Teatre Goya va tornar a obrir les seves portes
sota la direcció artística de Josep Maria Pou, el públic ha trobat un espai de
lleure apassionant i intel·ligent i ha respòs amb la seva presència. Quasi mig
milió d’espectadors han assistit a algun dels espectacles des de la
re-inauguració ja fa quatre anys, amb una mitjana anual que no descendeix dels
100.000 visitants i un tant per cent d’ocupació que supera el 70% de mitjana.
L’any 2009 va ser el més destacat amb 140.000 espectadors i més d’un 80%
d’ocupació de la sala.
Codorníu, per la seva part, és el
celler més antic d’Espanya i una de les firmes més antigues del món. Pionera en
l’elaboració de cava des de 1872, està present en més de 30 països, destacant
Estats Units, Regne Unit o Alemanya. “Líder també en innovació, la bodega
sempre ha volgut anar per davant per oferir al consumidor nous caves i vincular
el seu consum a moments importants de la vida de les persones. Aquest acord va
en aquesta línia”, s’afirma des del celler.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada