El Patronat de Turisme de Subirats ha distribuït entre les empreses i entitats del municipi un codi QR de la marca ‘Subirats Capital de la Vinya’ per tal de incloure’l en les etiquetes i publicacions dels seus productes, i la publicitat que generin. Aquest codi bidimensional serveix per facilitar l’accés a una adreça d’internet mitjançant telèfons mòbils, en aquest cas a l’enllaç de la pàgina de Turisme de Subirats http://www.turismesubirats.cat. Així mateix va acompanyat del logotip de la marca i destinació ‘Subirats Capital de la Vinya’, el qual inclou la paraula Penedès en el seu grafisme, per recordar que amb Vilafranca del Penedès, Capital del Vi, i Sant Sadurní d’Anoia, Capital del Cava, són les tres capitals de l’Enoturisme al nostre país. A banda de la promoció exterior, un dels objectius principals de la innovadora iniciativa és "la cohesió interna del municipi gràcies a la projecció turística". Aquesta s’inscriu dins una campanya de sensibilització a tots els agents, econòmics i socials, implicats per tal de difondre el màxim possible, per tots els canals, el coneixement de la marca i la destinació ‘Subirats Capital de la Vinya’. La col·laboració demanada és la primera de diferents accions que és desenvoluparan al llarg de l’any 2012 i que destacaran per la seva voluntat de participació. Subirats és coneguda com la Capital de la Vinya per ser el municipi, amb una extensió total de 56 km quadrats, amb la superfície més gran de Catalunya dedicada a aquest conreu fent un dels recursos turístics més importants les Rutes Vitivinícoles de Subirats: 34 km distribuïts en 9 itineraris paisatgístics de vinya, presseguers, bosc, masies, caves i cellers. Al municipi de Subirats destaquen les caves i cellers familiars de prestigi internacional però també hi tenen seu altres empreses punteres de tots els sectors econòmics, així com una vida associativa i cultural molt destacada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada