A aquesta hora, dos quarts de vuit
del vespre, s’inaugura l'espai Bar à Vins de la Fàbrica Moritz Barcelona (Ronda
Sant Antoni, 41) amb la presència de més de 300 convidats del món del vi i la
restauració. Però, per què una cervesera impulsa un projecte relacionat amb el
vi? Des d’aquesta firma es respom que “en
primer lloc, i en el marc de la seva aposta constant per la gastronomia, Moritz
entén que lluny de competir entre ells, vi i cervesa ocupen espais absolutament
complementaris. D'altra banda, hi ha la voluntat d'oferir un punt de vista
radicalment diferent sobre el món del vi que convidi a gaudir-ne d'una forma
relaxada, entenedora i fugint d'esnobismes innecessaris”. Fidel a l'esperit de
la cervesera catalana, el Bar à Vins oferirà un ambient lúdic, amb amplis
horaris (12.00 a
01.00 tots els dies de l'any) i una carta accessible per a totes les
butxaques formada per vins de gran qualitat d'arreu del món. Segons Albert
Castellón, director general de Moritz, "el Bar à Vins, juntament amb
l'imminent Brasserie Louis Moritz, és la cirereta del pastís de la Fàbrica.
Tots dos projectes sumen a la voluntat de seguir democratitzant les
experiències gastronòmiques per al gran públic". L'esperit del projecte
queda representat pel nou logotip de l'establiment: el porró. Un homenatge a
tot un símbol de la cultura popular del vi al nostre país i un magnífic
decantador improvisat que s'utilitzarà amb aquelles ampolles que ho requereixin.
S’afirma
que s’ofereixen "els millors vins del món a copes" garantint-ne la perfecta conservació.
La carta consta de més de 400 ampolles i 40 referències a copes que es serviran
“amb precisió a centilitros, oferint així preus molt asequibles”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada