De sabis, diuen, és rectificar. Torres ha decidit tornar a modificar el seu organigrama intern de comunicació i relacions públiques i ha retornat a Vinyet Almirall, la successora d'Albert Puig després que l'enòleg vilanoví fitxès per Caixa Penedès, la responsabilitat de la relació amb la premsa espanyola. L'holandès Cristoph Kamüller, que el setembre passat va ser nomenat director de comunicació de Torres, ocupant-se tant de la premsa espanyola com de la internacional, s'ocuparà ara més especificament de la premsa internacional. El director general adjunt a la presidència de Torres, Raül Bobet, ha anunciat avui a Barcelona en una singular trobada amb representants de la premsa i blocaires que la comunicació de qualitat és "molt important" per a Torres i que Almirall i Kamüller treballaran fent tàndem. Aquesta decissió ha arribat després que el mateix Bobet desmantellès bona part de l'equip de comunicació d'aquesta companyia (mantenint-se només a Maria Antònia Rovira al departament) i contractès l'agència Mahala Comunicació i Relacions Públiques (que actualment porta nou cellers) per a realitzar bona part de les accions comunicatives de la mà de l'enòloga i sumiller Montse Alonso. Ara, segons Bobet, es reforçarà el departament. El que no està previst és recuperar el Centre Cultural de Torres de Barcelona tal com era al múmero 173 del carrer Aribau. Durant la darrera etapa Torres també havia prescindit de la tradicional jornada de bolets i vins, que venia fent al Berguedà des de feia 21 anys amb periodistes procedents de tota la geografia espanyola, i fins i tot de la trobada nadalenca amb la premsa. D'aquesta manera, l'acte d'avui s'ha convertit en una peculiar trobada nadalenca amb unes bones setmanes de retard. La trobada ha acabat coincidint, per casualitat, amb l'inici de l'any xinès, l'any del drac. Durant el dinar s'ha aprofitat per presentar noves anyades, com l'aromàtic i glicèric sauvignon blanc Fransola 2010 (tota una explosió de préssec i flors) i el Mas La Plana del 2008. El gran èxit de vendes als mercats d'exportació d'aquest cabernet sauvignon fa que Torres tregui ja aquesta nova anyada al mercat el mes que ve després d'esgotar-se la del 2007, que va arribar al mercat espanyol el novembre de l'any passat. El del 2008 és un vi que encara té recorregut en ampolla, que apunta notes balsàmiques i de regalèsia, així com una bona concentració. Dels vins presentats avui també ha destacat el glicèric Acero 2009 de Marimar Torres i un gran i hedonista vi del Priorat, el fantàstic Perpetual del 2007.
Realment la sensació que es transmet no és de rectificació, sinó que el timó del vaixell va a dreta i a esquerra sense tenir un objectiu clar.
ResponEliminaPer altre banda, cal comentar que en un parell d'anys l'empresa Miguel Torres a prescindit d'unes 200 persones....i la facturació segueix en augment....aquest any 250 milions....curiós, pot ser aprofiten el moment de crisi per omplir-se més les butxaques.....