divendres, 8 de juny de 2012

Jordi Viñals deixa Torres per fitxar per Laurent-Perrier



Aquest divendres signo a La Vanguardia algunes de les darreres novetats a Torres, on la reestructuració de l'equip directiu continua en ple procès de successió al capdavant de la companyia. Després de la destitució de Raül Bobet, ara marxen de la companyia dues pleces claus: Jordi Viñals i Joan Ramon Pujol. Especial rellevància tenen també les declaracions de Mireia Torres valorant la marxa de Raül Bobet.

Laurent-Perrier ficha al director comercial de Torres

Continúa la reestructuración directiva coincidiendo con el proceso de relevo de Miguel A. Torres


RAMON FRANCÀS
Vilafranca del Penedès

El director comercial y de marketing del Grupo Torres, Jordi Viñals, y el de exportación, Joan Ramon Pujol, han decidido abandonar Bodegas Torres sólo unas semanas después de que se hiciera pública la desvinculación de la compañía por pérdida de confianza del enólogo Raül Bobet, el durante los últimos dos años director general adjunto a la presidencia. No son las únicas piezas claves que se han desvinculado de Torres en pleno proceso sucesorio al frente de la firma, que preside y dirige Miguel A. Torres. En febrero pasado Toni Solé fue substituido por Josep Batet Rovirosa, el hasta entonces director de desarrollo de negocio, al frente de la dirección de recursos humanos. Solé había sido fichado por Torres procedente de la compañía Vueling Airlines. Jordi Viñals, quien anteriormente fue gerente de la filial chilena de Torres en Curicó, retornó a España para sustituir a Jorge Alberto Grosse, que después de 15 años en Torres fue contratado por el grupo González Byass en junio del 2006 como director general. Con la llegada de Grosse a González Byass, esta compañía de Jerez con sede en Madrid ha fichado destacados trabajadores de Torres en los últimos años. Viñals se incorpora a partir del 1 de agosto como director general comercial, de desarrollo de marca y de comunicación del grupo de la Champagne Laurent-Perrier. Su fichaje responde a la voluntad de Laurent-Perrier de reforzar su estructura directiva y de “acelerar” su desarrollo internacional, especialmente en mercados extra europeos. Desde Torres han declinado hacer declaraciones.     
            El proceso de sucesión al frente de Torres ha provocado múltiples cambios en la compañía, que ha visto modificada muy notablemente su dirección. Para el próximo mes de setiembre ya se ha anunciado el regreso a España del único hijo varón del presidente de la compañía, Miquel Torres Maczassek, tras cerca de tres años dirigiendo la bodega chilena del grupo. También ocupará cargos relevantes otro de los hijos del presidente, Mireia Torres, actualmente la primera ejecutiva de Jean León y de la bodega de Torres en el Priorat tras ser forzada a abandonar el cargo de directora técnica. El relevo no se anunciará hasta finales de año, aunque Miguel A. Torres continuará como presidente de la compañía. El proceso sucesorio, que está siendo traumático, ha sido tutelado a través de un protocolo familiar desarrollado bajo los consejos de la consultora Lansberg Gersick & Associates, especializada en empresas familiares. Por otra parte, este martes Mireia Torres se posicionó ante la desvinculación de Raül Bobet afirmando que el director general de Torres “debe dedicarse a la marca Torres al 100%”.


7 comentaris:

  1. Moltes felicitat Jordi ! Ets el millor! A cal Torres perdent el millor professional que tenien! Et desitjo que et vagi molt be i la Champanya guanya un dels millors comercials estratègics del món del vi! Catalunya perd, França guanya!
    Carme

    ResponElimina
  2. Aquest consultors dels LANSBERG a banda de recomanar al BLUFF del BOBET i prendre el pel al TORRES ..... Quan hauran cobrat per cagarla?

    ResponElimina
  3. Raül Bobet és un crac i coma mostra els seus vins del Castell d'Encús, infinitament millors que els que està fent Torres i, tot i tenir preus elevats, presenten una relació qualitat preu molt millor que cap que hagi comercialitzat mai Torres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jaaaaaa aquesta si que es bona! En BOBET-GAFEZEN un crac? Aquest es un crac per prendre el pel als pijos de Barceloa, que no en tenen ni idea de cellers.
      El millor que feia a cal Torres és vendre els seus vins als tastos de Torres que aprofitava per vendre els seus perquè no hi ha ni deu que li compri!

      Elimina
  4. Penso que Vinyals era normal.No a demostrat gaire res i a l'hora de fer-ho marxa.
    O que vagi a L
    Perrier potser es un carreg encobert i el gran accionista es el Torres.
    El Raul si que es un valor que malauradament han malmes

    ResponElimina
    Respostes
    1. En GAFEZEN és un valor malmès a Catalunya, millor que marxi, ben ben lluny, fins a l'infinit i que no torni a trepitjar la nostra Terra....es un desprestigi per la nostra professió

      Elimina
    2. JA ELS AGRADARIA ALS TORRES TENIR UN CELLER A LA CHAMPAGNE, AMB EL COMPLEXE QUE TENEN.....

      En Vinyals ha portat a TORRES a ser un referent en el sector, BONA SORT!

      Elimina