Domecq Bodegas s'ha convertit en la primera companyia vinícola europea a incloure en
les contraetiquetas de tots els seus vins el logo Wine In Moderation, una iniciativa que "aferma el seu lideratge en
la comunicació del consum responsable en el continent". Aquesta
nova iniciativa ha estat presentada com a exemple de bones pràctiques a
seguir pel sector en la reunió mantinguda dilluns entre la ministra de
Sanitat, Ana Mato; els directius de la Federació Espanyola del Vi
(FEV), entre ells el president i director general de Domecq Bodegas,
Christian Barré; la Fundació per a la Investigació del Vi i la Nutrició
(FIVIN) i l'Observatori Español del Mercat del Vi (OEMV). Durant
la trobada es van enaltir les accions dutes a terme per Domecq Cellers
en el seu afany d'impulsar el consum responsable del vi. Des
de començaments d'aquest any tots els vins elaborats i distribuïts al
mercat nacional per Domecq Bodegas han anat integrant gradualment en
les seves etiquetes el logo WIM, i progressivament s'anirà implementat
en les produccions destinades a altres mercats europeus. Amb
aquest nou projecte Domecq Bodegas “fa un pas més en el seu compromís
amb la societat i en l'aplicació del seu codi ètic basat en iniciatives
socialment responsables que defensen un consum moderat i responsable
del vi, símbol de la nostra cultura, i que contribueix a una política de
prevenció i educació dels consumidors”, va afirmar Christian Barré, president i director general de la companyia. Domecq Bodegas "ha abanderat sempre la responsabilitat i moderació en el consum
del vi". El 2009 va ser pionera en la introducció del logo de la dona
embarassada en les seves etiquetes per advertir dels riscos del consum
de vi en estat de gestació.Aquest mateix any es va
adherir al programa europeu Wine In Moderation (WIM) i des de
llavors va ser incorporant progressivament el logotip identificatiu del
programa al costat del missatge “El vi solament es gaudeix amb
moderació” a tot el seu material promocional i corporatiu. Els
missatges relatius al vi difosos per Domecq Bodegas "incideixen en un
clar foment de la moderació i responsabilitat en el consum del vi,
ressaltant la dimensió cultural del sector, la naturalesa dels seus
productes i els seus atributs. Totes
aquestes pràctiques responsables formen part d'una proactiva i
compromesa Política de Responsabilitat Social Corporativa implementada
dins de Domecq Bodegas i encoratjada per les directrius marcades pel
Grup Pernod Ricard". Com a reconeixement al seu
compromís social i a la seva política sostenible, Domecq Bodegas ha
estat la primera companyia vinícola i del sector alimentari del món a
obtenir la certificació RS10, que atorga l'Associació Espanyola de
Normalització i Certificació (AENOR), membre de l'associació
internacional IQnet.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada