dimecres, 6 de juny del 2012

Domecq, líder en comunicació del consum responsable a Europa


Domecq Bodegas s'ha convertit en la primera companyia vinícola europea a incloure en les contraetiquetas de tots els seus vins el logo Wine In Moderation, una iniciativa que "aferma el seu lideratge en la comunicació del consum responsable en el continent". Aquesta nova iniciativa ha estat presentada com a exemple de bones pràctiques a seguir pel sector en la reunió mantinguda dilluns entre la ministra de Sanitat, Ana Mato; els directius de la Federació Espanyola del Vi (FEV), entre ells el president i director general de Domecq Bodegas, Christian Barré; la Fundació per a la Investigació del Vi i la Nutrició (FIVIN) i l'Observatori Español del Mercat del Vi (OEMV). Durant la trobada es van enaltir les accions dutes a terme per Domecq Cellers en el seu afany d'impulsar el consum responsable del vi. Des de començaments d'aquest any tots els vins elaborats i distribuïts al mercat nacional per Domecq Bodegas han anat integrant gradualment en les seves etiquetes el logo WIM, i progressivament s'anirà implementat en les produccions destinades a altres mercats europeus. Amb aquest nou projecte Domecq Bodegas “fa un pas més en el seu compromís amb la societat i en l'aplicació del seu codi ètic basat en iniciatives socialment responsables que defensen un consum moderat i responsable del vi, símbol de la nostra cultura, i que contribueix a una política de prevenció i educació dels consumidors”, va afirmar Christian Barré, president i director general de la companyia. Domecq Bodegas "ha abanderat sempre la responsabilitat i moderació en el consum del vi". El 2009 va ser pionera en la introducció del logo de la dona embarassada en les seves etiquetes per advertir dels riscos del consum de vi en estat de gestació.Aquest mateix any es va adherir al programa europeu Wine In Moderation (WIM) i des de llavors va ser incorporant progressivament el logotip identificatiu del programa al costat del missatge “El vi solament es gaudeix amb moderació” a tot el seu material promocional i corporatiu. Els missatges relatius al vi difosos per Domecq Bodegas "incideixen en un clar foment de la moderació i responsabilitat en el consum del vi, ressaltant la dimensió cultural del sector, la naturalesa dels seus productes i els seus atributs. Totes aquestes pràctiques responsables formen part d'una proactiva i compromesa Política de Responsabilitat Social Corporativa implementada dins de Domecq Bodegas i encoratjada per les directrius marcades pel Grup Pernod Ricard". Com a reconeixement al seu compromís social i a la seva política sostenible, Domecq Bodegas ha estat la primera companyia vinícola i del sector alimentari del món a obtenir la certificació RS10, que atorga l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR), membre de l'associació internacional IQnet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada