diumenge, 27 de novembre del 2011

La DO Penedès confia "en la seva gent" per a la seva nova campanya



El Consell Regulador de la DO Penedès ha volgut donar un nou enfoc a les seves campanyes apostant per "la seva gent". La nova campanya se centra en falques de ràdio a la Cadena SER i Catalunya Ràdio, una campanya gràfica en premsa de l’Estat i espots de televisió tant a TV3 com a 8tv. La nova publicitat serà emesa i es publicarà fins a finals d’any. La presentació, divendres passat, va comptar amb la presència de Josep Maria Albet i Noya, el president del Consell Regulador; Francesc Olivella, el director del Consell, i dels protagonistes de la campanya de televisió: la sumiller barcelonina Meritxell Falgueras, el pagès Rosend Font i l’elaborador Lluís Raventós. Amb aquests tres personatges s'ha volgut donar un "toc de d’autenticitat a l’espot, ja que en aquesta ocasió, la DO Penedès ha volgut apostar per gent del territori, gent que el seu dia dia és al voltant del món del vi en qualsevol de les fases i a més, gent que estima el Penedès". Des del Consell Regulador s'afegeix que "la campanya té missatges clars a través de la vinya, com a origen del nostre vi, a través del celler, com a espai on es treballa dia a dia per així aconseguir la millor qualitat dels vins del Penedès, i en la sala de tast, aproximant-se així al consumidor final". L'espot televisiu m'agrada, sense ser res de l'altre món. M'ha agradat molt més que els fets anteriorment. Presenta missatges clars i direrctes, insistint en aspectes tan destacats com l'origen i la tradició, el de la qualitat o en la proximitat. Què en penseu? Què us sembla l'espot? Si clicqueu damunt la imatge inferior podreu veure el video.



1 comentari: