Aquest dijous continua el debat a l'entorn de l'espot de la Damm i el món del vi. Una aportació també interessant és la que fa Maria Fusteró, la fins fa pocs dies responsable de Comunicació i Relacions Públiques de l'Incavi:
La qüestió és: Què és el que agrada tant d'aquest anunci? Quin és el missatge? Per què tothom es sent identificat amb ell? Grans i joves. Serà perquè anomenant tots els tòpics/cultura/gastronomia/paisatges/etc, catalans ( no és deixen ni un!!!) segur que toca la fibra sensible a tothom? Què és el que té? joventut, dinamisme, toc de modern, llenguatge directe i clar?
Desconec si aquest anunci està co-financiat per algun organisme "oficial", per alguna administració. Ho està?
El vi forma part de la nostra cultura molt abans que "les estrelles" i ens tenim que sentir orgullosos de tot això. Si "les estrelles" són la nostra competència directe, fem un anunci semblant! Comuniquem com un mirall. Si volem que els joves es sentin atrets pel món del vi, comuniquem com als joves volen!
M'agrada aquest anunci, la música, l'ambient, el 4 joves somrient, l'unic retret és que un anunci absolutament masclista....on són les dones???? les que surten fan de "florero"...quina llàstima!
Desconec si aquest anunci està co-financiat per algun organisme "oficial", per alguna administració. Ho està?
El vi forma part de la nostra cultura molt abans que "les estrelles" i ens tenim que sentir orgullosos de tot això. Si "les estrelles" són la nostra competència directe, fem un anunci semblant! Comuniquem com un mirall. Si volem que els joves es sentin atrets pel món del vi, comuniquem com als joves volen!
M'agrada aquest anunci, la música, l'ambient, el 4 joves somrient, l'unic retret és que un anunci absolutament masclista....on són les dones???? les que surten fan de "florero"...quina llàstima!
Maria Fustero
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada