diumenge, 5 de maig de 2013

Estones de Mishima 2011, el comercial i mediàtic vi del que tothom parla



Aquest matí s’ha presentat a Falset el vi Estones de Mishima 2011, inspirat en la popular banda de música Mishima. La presentació, feta a la Vinateria Aguiló, ha anat a càrrec del president de l’Associació Catalana de Sommeliers, Xavier Ayalà, i ha comptat amb la presència del cantant de Mishima, David Carabent. La dimensió mediàtica del vi (s’ha venut en oferta a 10 euros durant la Fira del Vi de Falset) ha estat prou destacada. Fins i tot TV3 o La Vanguardia s’han fet ressò. De la mà d’un dels seus creadors, l’enòleg penedesenc Salvi Moliner, vaig tastar dissabte aquest vi (inspirat en el quart disc de Mishima: Set tota la vida). És un vi (DO Montsant) sense  pretensions, fàcil, rodonet, golós, fruitós… comercial. Elaborat bàsicament amb garnatxa i també amb carinyena, és un vi criat durant set mesos en bóta que mostra plenament la seva joventut. Té 14,5 graus i només s’han elaborat 2.900 ampolles. La intenció dels seus creadors és donar-li continuïtat en les properes anyades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada