dimarts, 21 de setembre del 2010

Premis per a dos caves de Freixenet


Freixenet, el líder mundial dels vins escumosos, no ha dedicat massa esforços fins ara a comunicar les bondats dels seus no pocs productes de més alta gamma. Ara dos guardons han distingit dos d'aquests productes. La Malvasia de Freixenet ha obtingut una medalla de bronze a “The world of Malvasia, International Competition 2010” de Croàcia, que ha celebrat la seva segona edició. El millor premi ha estat pel buc insignia de la casa, el Reserva Real, que s'ha endut la medallA d'or del concurs internacional MUNDUS vini 2010 a Neustadt, Alemanya. A continuació us adjunto informacions d'aquests dos productes facilitades per Freixenet:


MALVASIA DE FREIXENET


La Malvasía, uva típica de la zona costera catalana, ha dado siempre unos excelentes vinos dulces de postre; con este criterio y pensando en los amantes del cava, ha nacido el primer cava dulce de Malvasía, diseñado especialmente para este fin. 

El licor de expedición elaborado con mostos de la misma variedad, le confiere una personalidad única.

100% Malvasia

Freixenet ha sido pionera en elaborar un cava de postres con la variedad Malvasia. Este cava fue creado por el enólogo, José Buján que elaboró la primera añada en 1991.


RESERVA REAL

Reserva Real es obra del director técnico de Freixenet, Josep Buján y fue lanzado con motivo de la visita de SSMM los Reyes de España en 1987. Es el buque insignia de Freixenet. Esta elaborado con vinos de diferentes añadas al estilo de las grandes 'cuvées'. De color amarillo limón con reflejos paja, y burbuja fina y abundante que forma una marcada corona. Aromas finos con predominio de los tonos frutales, aunque bien armonizados con los aromas de crianza. Paso de boca elegante, vivo y con buena estructura. Buena presencia de carbónico en boca que lo hace ligeramente fresco. Tanto el degüelle como la dosificación se efectúan manualmente.
80% Macabeo, xarel·lo y parellada en parte iguales y 20% de vinos de Reserva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada