dijous, 9 de setembre del 2010

Finalista del concurs de blocs de Catalunya


Finalment aquest bloc que ara llegiu, i que va irrompre a la blogosfera el 12 de maig de l'any passat, s'ha classificat per a la final del concurs de blocs de Catalunya, en la categoria de gastronomia. Primerament voldria felicitar ben especialment l'organització d'aquest concurs. Està molt bé que algú estimuli la creació blocaire catalana, que és prou destacada. Particularment penso que participar-hi m'ha servit per donar a conéixer el meu bloc a molta gent. Només amb això ja em dono per premiat. Ha estat una experiència molt interessant. Òbviament no em puc oblidar de la gran quantitat de persones qe m'ha fet costat durant els últims mesos per classificar-me entre els primers de la meva categoria. Em sento emocionat i en deute, especialment amb persones que han perdut hores i hores fent campanya a favor meu, com el vilanoví Jose Gallego.

Moltes gràcies, de tot cor

3 comentaris:

  1. Felicitats Ramon....no ha estat cap sorpresa!

    ResponElimina
  2. Gràcies, moltes gràcies pel vostre suport però sobretot per mantenir-vos fidels al meu blog.

    ResponElimina