dimecres, 22 de febrer del 2012

Canvi d'imatges a les etiquetes dels vins i caves Flama d'Or


Renovar-se o morir. Avui Castell d'Or ha anunciat el canvi d'imatge de les etiquetes dels vins i caves Flama d'Or:

Canvi d’imatge pels vins i caves Flama d’Or

Els vins i caves Flama d’Or han canviat la imatge de l’etiquetatge, buscant un disseny més pur, modern i d’acord a l’estil actual. Sota aquesta marca, del grup Castell d’Or, s’elaboren vins blanc, negre i rosat sota la DO Catalunya, així com caves Brut Nature, Brut, Rosat i Brut Imperial amb ampolla de disseny. A més d’aquest canvi d’imatge, Castell d’Or també està redissenyant les etiquetes d’altres marques seves, com Cossetània.

Castell d’Or és un grup de cooperatives que elaboren i comercialitzen vins i caves sota les marques Cossetània, Mas Geroni i Pont de Ferro (Penedès i Cava);  Pupitre (Cava), Francolí, Castell de la Comanda (Conca de Barberà i Cava); Puig i Solivella i Flama d’Or (Catalunya i Cava); Flama Roja (Tarragona); Abadia (Priorat), i Templer (Montsant).

Castell d’Or és present en més de 24 països d’Europa, Amèrica i Àsia i el passat 2011 va elaborar un total de 3,5 milions d’ampolles de vi i cava, el 70% destinat a l’exportació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada