Després d’una visita de
tres dies a la Xina, del 10 al 12 de març, Covides ha anunciat que el seu
objectiu següent és “introduir
la marca Covides a Korea”. Xangai s’ha convertit en
el centre neuràlgic on Covides ha realitzat tasts amb equips de vendes i subdistribuïdors
xinesos, segons ha anunciat la cooperativa vitivinícola penedesenca. Covides
també va visitar durant dos dies les instal·lacions dels distribuïdors amb els
que va realitzar diferents tasts de venda. La primera cooperativa de Catalunya
ha presentat els caves Brut, Brut selecció i Brut rosat i els vins Merlot i
Cabernet Barrica 2007. Des de la cooperativa es fa una valoració molt positiva
de l’estada a la Xina perquè. segons el director de màrqueting, Christophe
Marquet, els vins i caves, de mica en mica, van agafant importància al
país: "Si el consumidor japonès es decanta pel cava, a la Xina prefereixen
el vi negre ", conclou.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada