La gran cita gastronòmica de
Tòquio, per la qual han passat al voltant de 70.000 representants d´empreses,
ha finalitzat la seva 38 edició amb una valoració molt positiva de Covides. Foodex
Japan 2013, la fira d'alimentació i begudes que aquest any ha viscut la seva 38
edició, va tancar les portes el 8 de març amb l'assistència de més de 70.000
representants. Covides Bodegas - Vinyes, primera cooperativa de Catalunya,
ha realitzat 25 contactes amb empreses japoneses i segons el director de
màrqueting de Covides, Christophe Marquet, els resultats són optimistes:
"Podem fer una valoració molt positiva d'aquesta fira perquè les visites
han anat molt bé. Els japonesos han ratificat el seu interès pel cava i ara
comencen també amb els vins ", ha comentat a la pàwina web d’aquest celler
cooperatiu. Durant els quatre dies en què s’ha celebrat la fira, Covides ha
presentat la seva línia de productes Chenine,
Duc de Foix,
Xènius,
Dufí del Mar
i Maria Amorós
i ha donat a conèixer els seus vins i caves. Covides s´ha donat a
conèixer, assistint a diferents tasts amb periodistes del país i amb
distribuïdors japonesos de vins i caves. Així mateix, la cooperativa va
assistir a un sopar gastronòmic a Kyoto. Durant la trobada, van estar presents
els vins i caves de Covides, donant-se a conèixer en un entorn “selecte i
especialitzat”. Segons Christophe Marquet, aquest any s’ha notat "més
moviment i més visitants que en altres edicions", explica. Es tracta d´una
dada a tenir molt en compte perquè el consumidor japonès sent gran curiositat a
l´hora de provar nous productes i en general considera que els productes
importats d'Europa són de gran qualitat. En aquesta 38 edició han assistit més
de 2.500 empreses de 66 països.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada