diumenge, 18 de setembre del 2011

Tast a Vilarnau


Aquest divendres vaig tenir la sort de ser convidat per la Maria Baró a tastar els nous vins base en fermentació de la collita 2011 a Vilarnau. Vaig tastar l'entusiasme que hi posen els enòlegs Eva Plazas i Damià Deàs (el director-gerent) en un any complicat per la climatologia. A Vilarnau, on vaig tastar macabeus, chardonnays i xarel·los ben varietals, han descomposat aquest any una excel·lent pinot noir en tres fases i s'han aventurat a obrir nous camins, que encara no saben on els conduiran, amb la subirat parent. L'Eva i el Damià em van mostrar un projecte ple de ganes i d'investigació, de proves i més proves. Vaig tastar diverses fustes i diversos llevats. Vaig tastar sensibilitat i ganes de millorar dia a dia. Vilarnau és un celler modèlic de González Byass on les persones que hi estan al davant són realment molt interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada