dimarts, 12 de juliol del 2011

Nova empresa de màrqueting vinícola

En el món del vi i la gastronomia no deixen de presentar-se noves aventures. La darrera és la de BMK Barcelona, un equip creatiu especialitzat en màrqueting en el sector gastronòmic, amb especial sensibilitat pel que fa al vi, la cervesa i les begudes espirituoses. BMK Barcelona, segons s'afirma a la seva pròpia web, és una empresa de nova creació, especialitzada en màrqueting en el sector vinícola, amb especial atenció a les accions d’impacte directe i el branding. La companyia ofereix solucions tant a nivell estratègic com operatiu, per a la implantació o coordinació de qualsevol acció en màrqueting. Compta amb un equip de professionals en la matèria, que donen solucions a qualsevol projecte que es plantegi. Aquesta és la nota de premsa que han distribuït:


La presentació de BMK Barcelona aconsegueix sorprendre a experts del sector vinícola català

L’acte va consistir en un tast de vins a cegues maridats amb música i creacions gastronòmiques
Posteriorment es va oferir la degustació d’uns gintònics preparats pel sommelier Xavier Nolla

El passat dimarts 5 de juliol es va presentar a Barcelona la nova empresa de marketing gastronòmic BMK Barcelona. En un acte organitzat al restaurant Dans Le Noir pel sommelier i màxim responsable de BMK, Josep Baeta, els més de quaranta assistents van poder gaudir d’una experiència poc habitual pel que fa a les presentacions d’empresa. Va consistir en una tast de vins i tapes totalment a les fosques orientada a treure el màxim profit dels sentits mitjançant la sorpresa, els productes de qualitat i sense els condicionants i prejudicis que aporta el sentit de la vista.
Durant el sopar a cegues els assistents van poder degustar sense saber-ho, en primer terme, un Gatzara trepat de 2010 acompanyat d’un xarrup de puré de carbassa amb espàrrecs i pernil torrat i d’un ravioli de gambes farcit de bolets. A continuació es va oferir malvasia de Sitges Sasserra de 2003 conjuntament amb una bomba farcida de peus de porc sobre un tomàquet al forn i una brotxeta de pinya, carbassó i pollastre marinat amb llimona. Per acabar, l’organitzador va aconseguir confondre al públic oferint una cervesa dolça de fermentació espontània Lindemans Faro Lambic acompanyada d’un coulant de xocolata i d’un xarrup de fruits vermells amb cava. La vetllada es va veure harmonitzada amb l’actuació de la cantant Alba Cayuela acompanyada pel pianista Dani Campos.
A la sortida de la degustació els participants van poder descobrir què era el que havien menjat i begut i van poder intercanviar impressions mentre tastaven uns gintònics preparats pel sommelier i expert Xavier Nolla. L’organitzador de l’acte, Josep Baeta, va voler demostrar que “des de BMK és possible apropar-se a la gastronomia de formes originals, diferencials, efectives i de qualitat.
BMK Barcelona és un equip creatiu especialitzat en marketing en el sector gastronòmic amb especial sensibilitat pel que fa al vi, la cervesa i les begudes espirituoses. L’equip liderat pel sommelier Josep Baeta focalitza les seves estratègies en accions d’impacte directe i en estratègies d’implantació de productes arreu del món. A finals de juliol BMK Barcelona organitzarà el curs de formació d’especialistes en cervesa per a Cervecería Chuauhtemoc-Moctezuma a Mèxic.
Josep Baeta, va ser President dels Sommeliers de Barcelona fins al 2010 i és l’actual President del Gremi de Restauració de Sant Cugat del Vallès. Ha organitzat i realitzat diversos cursos sobre la sumilleria i el servei del vi amb els Gremis de Restauració de Barcelona, Vallès Occidental, Vallès Oriental i Barcelonès Nord, havent format més de mig miler de professionals de l’hostaleria en actiu. Va organitzar la I, II i III Mostra de Vins Catalans a Mèxic on van participar 35 cellers catalans, actualment està finalitzant l’organització de la IV Mostra. Des de 2006 s’encarrega de la introducció, promoció i representació de diversos cellers catalans a Mèxic.
Al restaurant Dans Le Noir de Barcelona els assistents assaboreixen els àpats en la més profunda foscor i en una atmosfera que els hi desperta sensacions que mai s’han imaginat. Una vivència a la qual els participant comproven com la vista cohibeix la resta de sentits canviant la percepció, no sols dels aliments i begudes que s’ingereixen, sinó de l’entorn, l’espai, la consciència i les emocions. I tot plegat assistits per cambrers professionals invidents en una clara mostra d’inclusió laboral i de responsabilitat social. Dans Le Noir té restaurants a ciutats com Moscou, Londres, París, Barcelona i, properament, a Nova York.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada