Des de fa uns dies, i fins a aquest dimecres, Juvé & Camps ha apostat per la promoció a través dels espots televisius. Així ho ha explicat avui:
A Juvé i Camps fem les coses ben fetes, també a TV.
Fer-ho bé està en les nostres arrels. Cuidem les nostres vinyes, mimem la collita i tractem els caves i vins amb una cura exquisida, per aconseguir els millors resultats. I així mateix ho hem fet enguany amb la comunicació de la nostra marca. Fins el 6 de juliol, emetrem una campanya, a TV3, 8TV i canal 3/24, amb sis espots diferents de 20”. A TV3, entre el Telenotícies nit i el Temps, a 8TV i al 24 Hores Notícies a 2/4 d’11 de la nit. En aquesta campanya es mostra el nivell de qualitat que posem en tots els processos per arribar a ser reconeguts com els primers en les categories de Gran Reserva i Gran Reserva Brut Nature. www.juveycamps.com
D'altra banda, també avui Juvé & Camps ha anunciat la seva aliança amb Swarovski:
Swarovski brilla més amb Juvé i Camps.
La prestigiosa marca Swarovski ha arribat a un acord amb Juvé i Camps per oferir una degustació de cava Milesimé de Juvé i Camps als clients que visitin les seves botigues dels centres comercials El Corte Inglés de Barcelona Diagonal, Madrid Sanchinarro, A Coruña i Marbella, entre altres. Les magnífiques creacions en cristall d’aquesta prestigiosa firma suïssa llueixen millor acompanyades d’una excel·lent copa de cava. Tanmateix, el cava Milesimé ha estat escollit per al cocktail de benvinguda a la doble jornada de venda especial Friends & Family Days, que les prestigioses marques Lotusse, Simorra, La Perla i Swarovski, han organitzat per a un selecte grup de clients, en l’espai únic d’una finca modernista del cèntric Passeig de Gràcia de Barcelona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada