dijous, 7 d’abril del 2011

Polèmica Contraetiqueta

La noticia sobre la nova associació creada per defensar els interessos de les botigues especialitzades catalanes de vins ha aixecat certa polseguera a la xarxa. En un secrtor on la unió mai ha estat noticia, és positiu crear sinèrgies i unitats d'acció. El debat que s'ha aixecat em sembla estèril mentre opino que les opinions que es donen des de l'anonimat no tenen cap mena de valor. Es vengui vi català o no (la llibertat comercial no es pot limitar, com la llibertat de premsa), cal esperar que aquesta nova entitat que neix amb establiments prou importants (la junta de Contraetiqueta està formada per El Celler del Cava de Terrassa, Colmado Quílez de Barcelona, el Rebost de Valls, Vins Noé de Sant Cugat del Vallès, Clap de ceps de Tarragona, Vins i Licors Grau de Palafrugell, Cal Feru de Sant Sadurní d'Anoia, Vila Viniteca de Barcelona i Monclús de Tortosa) assoleixi els seus objectius. Avui el naixement de Contraetiqueta és noticia a La Vanguardia.


Con el objetivo de paliar “un vacío en el sector” y servir de organismo interlocutor con la Administración y las patronales acaba de crearse la asociación sin ánimo de lucro Contraetiqueta, que agrupa las tiendas catalanas de vinos. Su presidente, Àlex Illa, asegura que “queremos hacernos fuertes ante la grave caída de consumo, la crisis y la competencia que sufrimos de todo tipo de establecimientos”. Su gerente, Sergi Cortés, confia en que en tres meses alcanzarán la cifra de unas 60 tiendas asociadas. Para este año se han marcado como objetivos prioritarios la creación de un sello de calidad y realizar promociones conjuntas y formación. La nueva asociación de enotecas formará parte de la Confederació de Comerç de Catalunya. R. Francàs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada