dimecres, 15 de febrer del 2012

Cava amb imatges "aspiracionals"


Els botellins de cava Miniblack estrenen nova imatge. Es presenten amb imatges "aspiracionals". Potser amb productes com aquests el cava guanyarà nous consumidors entre la joventut?

NOU DISSENY MINIBLACK 2012

L’etiqueta de Miniblack by Freixenet presenta un disseny en diagonal que embolcalla l’ampolla. Així, transmetem una sensació de dinamisme molt adient per les connotacions festives del producte, tot mantenint el toc contemporani que caracteritza Miniblack i, alhora, diferenciant-lo en el lineal d’altres productes que presenten etiquetes més convencionals.
Pel que fa a l’aspecte cromàtic, hem optat pel negre per a Miniblack i el magenta per a Miniblack Rosé. D’aquesta manera, s’identifiquen fàcilment els dos productes sense perdre l’elegància que caracteritza el disseny dels seus packagings.
L’etiqueta es forma a partir d’un collage contemporani i net, que barreja sensacions, textures i enquadraments. Mirades, llavis, pedres precioses, pells, estilisme, disseny ... Són imatges aspiracionals que connecten amb la qualitat del producte i que el relacionen amb l’estil de vida dels seus consumidors.



Miniblack es ven amb un preu d’entre 5 i 7 € l’ampolla. Punts de venda: botigues gourmet i a www.miniblack.com (secció Mini-shop).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada