dimarts, 18 de gener del 2011

El comiat de Joan Gené


Com ja exposava en un anterior post, Domènech Vila ha rellevat Joan Gené com a Director General d’Alimentació i Qualitat de la Generalitat. La tarda d'avui dimarts Gené ha volgut acomiadar-se del càrrec així:

"Quan al juliol del 2007 el Conseller  Joaquim Llena em va nomenar Director General d’Alimentació i Qualitat, la il·lusió de poder servir a la Generalitat de Catalunya i el meu compromís permanent amb  el sector i el mon rural, va fer que acceptes aquest repte. Durant aquest temps, he treballat per intentar aconseguir els objectius de la Conselleria. En aquesta tasca he tingut el suport i la comprensió del Conseller i la de tot l’equip de direcció i, també la de tots els treballadors de la Direcció General. He pogut sentir l’estima i la comprensió de l’Agroindústria, les cooperatives i totes les organitzacions i empreses vinculades al sector agroalimentari. A tots moltes gràcies.En finalitzar aquesta responsabilitat vull dir-vos que estic plenament satisfet i orgullós d’haver pogut participar activament en aquesta etapa. Finalment, vull demanar disculpes a tots aquells a qui hagi pogut molestar amb la meva actuació, he intentat actuar sempre convençut d’allò que  feia en cada moment, amb tota la meva capacitat i  tot el meu temps."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada