El mateix dia i gairebé a la mateixa hora que Freixenet presentava a Sant Sadurní d'Anoia el seu espot nadalenc (no hi ha manera que la gent del Penedès es posi d'acord a l'hora d'organitzar coses), la DO Penedès presentava a Barcelona el seu nou logo i el seu nou eslògon, un que té nom de restaurant penedesenc. No m'agrada ni el logo, tot i que sigui del grup Bassat Ogilvy, ni l'eslògon. Tots són gustos. Crec que hi ha coses molt més importants a treballar. A continuació us adjunto uns comentaris del president de la DO Penedès fets dijous passat. Ja em direu què en penseu
El President de la DO, Francesc Pascual, va remarcar la Importància d’aquest canvi com la primera pedra visible de tot un conjunt d’Accions orientades a incrementar la Qualitat dels Vins, Promocionar la Cultura del Vi i transmetre a consumidors i professionals del sector els valors d’aquesta zona.
Sota el eslògan “Sol i Vi”, la Denominació d’origen Penedès realitzarà accions de promoció que podrem veure a Premsa i televisió durant l’etapa pre-nadalenca.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada