dijous, 26 de novembre del 2009

Heu vist l'espot dels vins del Penedès?


www.youtube.com/watch?v=2EmmdL8QrTA

En aquesta adreça podreu trobar el nou espot televisiu per promocionar els vins de la Denominació d'Origen Penedès, que s'està emetent aquests dies. Si fa uns dies ja vaig dir en aquest mateix blog que no m'agradava ni l'eslògan (sol i vi) ni el logotip nous de la DO Penedès, de Bassat Ogilvy, ara opino que l'espot és molt millorable. Em sembla massa classicot. Es torna a apostar per la diversitat (surt vi negre, vi rosat i vi blanc) i no s'aposta pels nous valors, com ara el xarel·lo. Ja em direu qué en penseu.  Jo crec que és una nova oportunitat perduda. En canvi, trobo interessant la promoció que s'està fent al programa Cuines de TV3. Les meves queixes volen ser constructives. Entenc, això sí, que s'està fent un significatiu esforç per fer que el Penedès recuperi el prestigi perdut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada