dijous, 19 d’abril del 2012

Reaccions davant la letàrgia de Qalidès


El meu post sobre la letàrgia de Qalidès ha aixecat alguna reacció. El periodista Alfredo Peris ha utilitzat una xarxa social, Facebook, per dir que el meu post "és veritat". Afegeix Peris que "la idea m'ha semblat sempre molt bona, però des que van néixer em vaig oferir a portar-los de la mà per dissenyar un pla d'acció i comunicació, i executar-lo, però no hi havia, i suposo que encara, no hi ha pressupost. Ridícul..." D'altra banda, empresaris que formen part de Qalidès han manifestat, en privat, que esperen que aquest escrit serveixi de revulsiu. D'altres membres consideren que "un no pot estar en totes les guerres i ha de prioritzar, i més encara en temps de crisi…" Afegeixen que "són massa guerres a la vegada i, està clar, si es vol fer una cosa amb cara i ulls es necesita més pressupost per a poder contractar algú. Sinó, com dius tu....no fem res". Des de fora de l'associació també s'han expressat comentaris. Hi ha qui em diu que pensa com jo i afegeix: "crec que al principi es va voler crear una el·lite del sector, donant l'esquena a molts que ara són punta d'espasa. Ara ja no ens ve de gust incorporar-nos, massa tard".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada